עו"ד נכי צהל

עו“ד נכי צהל מעניק ייצוג משפטי לכל חיילי צה“ל אשר נפגעו במהלך שירותם הצבאי. אלו יכולים להיות חיילי הסדיר, אנשי הקבע וחיילי המילואים. כל אחד עשוי להיפגע במהלך השירות הצבאי, בין אם זו פציעה או מחלת שירות. פציעות יכולות להתרחש במהלך פעילות מבצעית, פעילות שגרה בבסיס ואפילו בתאונת דרכים בדרך לבסיס.

כל מקרה הוא שונה, וישנה הפרדה ברורה בין אנשי קבע לבין חיילי סדיר. הזכויות של אנשי כוחות הביטחון מעוגנות בחוק הנכים תגמולים ושיקום, אך הדרך למימוש ומיצוי הזכויות אינה קלה. ללא עורך דין נכי צה“ל קשה מאוד להתנהל מול המערכת ה“כבדה“ של משרד הביטחון. עורך דין נכה צהל יסייע לכם לממש את כל הזכויות המגיעות לכם.

עורך דין נכה צה“ל

עורך דין נכה צה“ל

להלן כמה דוגמאות לתחומי העיסוק העיקריים של עורך דין נכי צהל.

תביעה להכרה בחבלת שירות – מאז תיקון 29 לחוק הנכים, חבלת שירות מוגדרת בחבלה אשר נגרמה במהלך פעילות מבצעית, או חבלה באימון לפעילות מבצעית, או חבלה שהתרחשה במהלך אירוע אחר שמהותו ונסיבותיו הן ייחודיות לשירות הצבאי. פגיעות פוסט טראומה בצבא נכנסות תחת הקטגוריה של חבלת שירות.

תביעה להכרה במחלת שירות – חוק הנכים תגמולים ושיקום מגדיר בצורה ברורה מהן מחלות שירות באופן הבא: מחלה שנגרה כתוצאה מחשיפה לחומר מסוכן (בהתאם לצו שר הביטחון), קרינה מייננת או קרינה אינפרא אדומה; מחלה שנגרמה כתוצאה מחשיפה למוצרי דם במהלך טיפול רפואי בתנאי שדה; פגיעה באברי השמיעה (כתוצאה מרעש אמצעי לחימה). בנוסף החוק מאפשר לשר הביטחון לקבוע מחלות נוספות שיוכרו באמצעות מתן צו מיוחד.

תביעת החמרת מצב – עורך דין נכה צה“ל מעניק גם סיוע משפטי במקרים שבהם חלה החמרה בפגימה שהוכרה בעבר. בהחלט יתכן כי בחלוף הזמן בעיה רפואית תחמיר ותגרום למוגבלות נוספת. אם אחוזי הנכות הוכרו, וחלפו 6 חודשים מאז הוועדה הרפואית, ניתן להגיש תביעת החמרת מצב.

תביעת נכות מוסבת – לא רק שבעיה רפואית יכולה להחמיר, יתכנו גם מקרים בהם ישנה פגיעה חדשה שהיא תוצאה של הפציעה הראשונה שהוכרה בעבר על ידי משרד הביטחון.לצורך הדוגמה פגיעה ברגל שגרמה לצליעה, ובמהלך השנים הובילה לנזק לעמוד השדרה. לא תמיד קל להוכיח זאת, ולכן חשוב לפנות אל עורך דין משרד הביטחון בעל ניסיון בתחום.

ערעור על ועדה רפואית – ועדה רפואית קובעת את אחוזי הנכות, ויש לכך השפעה ישירה על סכום הפיצויים, הקצבאות והזכויות המגיעות לכם. לא פשוט לערער על החלטות הוועדה הרפואית, וחשוב לעשות זאת באמצעות עו"ד נכי צהל. יש לבחון היטב את הנושא וסיכויי ההצלחה, ובעיקר להיות זהירים מכיוון שבסמכות ועדה רפואית עליונה לבחון מחדש את כל אחוזי הנכות; כלומר אתם עשויים להפסיד אחוזי נכות שכבר נקבעו לכם בעבר.

עוד נכי צהל

כל המקרים השונים מתנהלים על פי הנהלים של אגף השיקום, וכוללים הגשת טפסים ומסמכים רפואיים. יש כאן הרבה בירוקרטיה, ונדרשת גם הכרות מעמיקה עם התקנות. יש צורך בעורך דין המביא איתו גם הכרות עם המושגים הרפואיים. ללא עזרתו של עו"ד נכי צהל, ישנה סכנה ממשית כי הזכויות שלכם פשוט ירמסו.

עורך דין נכי צהל

עורך דין לתביעות משרד הביטחון מעניק ייצוג לכל אנשי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך תפקידם. אלו לא רק חיילי צהל, אלא כל אנשי כוחות הביטחון (מוסד, שב“כ, שב“ס, משמר הכנסת…).

אם נפגעתם במהלך השירות, מגיעות לכם זכויות רבות. אך לצערנו הדרך למימוש הזכויות יכולה להיות מתסכלת. ראייה לכך אתם יכולים לראות בסיפורים קורעי הלב של נפגעי פוסט טראומה שביצעו מעשים אבדניים. משרדינו עושה הכל על מנת להעניק לנפגעים ובני משפחותיהם את הסיוע הטוב המשפטי הטוב ביותר.

עורך דין נכי צה“ל

עו"ד נכי צהל

עורך דין נכי צהל אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בתיקים רגישים ומורכבים, ומימוש זכויות של נכי צה“ל ואנשי כוחות הביטחון. עורך הדין בנימיני מביא איתו ניסיון והכרות עם המערכת המשפטית, המערכת הצבאית, וגם עולם המושגים הרפואי הרלוונטי מאוד לתביעות מסוג זה.

הניסיון הרב, לצד הגישה האכפתית, מאפשרים לנו להעניק לאנשי כוחות הביטחון את השירות הטוב ביותר. אנו נאבק למען מיצוי הזכויות של כל חייל שנפצע במהלך מילוי חובתו האזרחית.

עורך דין נכי צהל ומשרד הביטחון אילן בנימיני –  מפת הגעה למשרדינו 

 

עו“ד נכי צהל בצפון

עורך דין נכי צהל בצפון

עורך דין נכי צהל בצפון מעניק סיוע לחיילי צה“ל בסדיר, אנשי הקבע ואנשי המילואים התובעים את משרד הביטחון. אם נדייק, למרות כי אנו אומרים עו“ד

קרא עוד »
נכי צהל מלחמת חרבות ברזל

נכי צה“ל חרבות ברזל

בחודשים האחרונים אחת הסוגיות המרכזיות של משרדינו הייתה ייצוג נכי צה“ל חרבות ברזל. המלחמה שנפתחה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית מלווה אותנו גם בימים אלו, ועבור

קרא עוד »

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן