עורך דין נכי צהל

נפגעתם במהלך השירות? הנזק הלך והחמיר עם השנים? מיואשים מהבירוקרטיה והקשיים שמעמיד בפניכם אגף השיקום?
עורך דין נכי צהל אילן בנימיני מייצג במסירות ומחויבות גדולה את חיילי צה"ל, השוטרים, וכל אנשי כוחות הביטחון אשר נפגעו במהלך שירותם. משרדינו מטפל בכל סוגי הפגיעות; מחלות שירות, פציעות במהלך השירות ופגיעות פוסט טראומה.

כולנו שירתנו את המדינה בצורה זו או אחרת, וכך גם ילדינו. ולכולנו הערכה גדולה לכל חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון הפועלים במסגרת המשטרה, השב"כ, המוסד ומסגרות אחרות. כאשר אנו רואים את החיילים היוצאים אל הצבא, אנו מתפללים לשלומם. אך אנו גם יודעים כי במסגרת סיכוני התפקיד הם גם עלולים להיפגע.

על מנת לתת מענה לכל אלו אשר נפגעו במהלך השירות, הוקם במשרד הביטחון אגף השיקום. וכמובן שגוף זה כפוף לחוק הנכים תגמולים ושיקום. מטרת החוק, והגופים הרלוונטיים, היא להעניק את הטיפול הנכון לכל מי שנפגע במהלך שירותו, ולדאוג לפיצוי הראוי.

מתוך המטרה לתת מענה לכל אחד, הוקמה מערכת בירוקרטית גדולה המטפלת בכל מקרי הפציעה ומחלות השירות. ובאופן אירוני, דווקא אותה מערכת בירוקרטית הופכת להיות המכשול העומד בפני אנשי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך שירותים.

עורך דין נכי צהל מסייע לחיילי צה"ל וכל אנשי כוחות הביטחון, אשר נפגעו או חלו במהלך תפקידם, להתנהל מול כל אותה מערכת בירוקרטית העשויה להביא את הנפגעים ואת בני משפחותיהם לרמות גדולות של ייאוש

נפגעת במהלך השירות הביטחוני? מגיע לך פיצויים

כאשר חייל נפגע במהלך תפקידו, כולם מייד עוטפים אותו באהבה. הפציעה, בהתאם לדרגת חומרתה, עלולה להשפיע על כל המשך חייו. פציעות עשויות לגרום לנכות ומוגבלות, ואדם צעיר ובריא עלול למצוא את עצמו מוגבל וזקוק לעזרה למשך כל ימי חייו.

חוק הנכים תגמולים ושיקום נועד להבטיח כי החייל יפוצה ויקבל את הסיוע המאפשר לו להתמודד עם הפגיעה. אך דווקא ברגע הזה, בו הנפגע ובני משפחתו מתמודדים עם הפגיעה עצמה, הם מתחילים לגלות כי לא קל להתנהל מול אגף השיקום. הדאגה והאהבה לחייל שנפגע מתחלפת בדרישות למילוי טפסים לצורך הגשת התביעה, והליכים בירוקרטיים מתישים.

מי שאינו מיומן בהתנהלות מול משרד הביטחון צפוי לפגיעה בזכויותיו. ללא עורך דין נכי צהל, הנפגעים עשויים להופיע בפני ועדות רפואיות שאינן מכירות בכל הנזק שנגרם להם. וזה מוביל לקבלת סכום פיצויים זעום, שאינו מייצג נאמנה את מידת הנזק והפגיעה בחייו של החייל.

אני מאמין כי במקרים מסוימים ישנה מידה גדולה של אי צדק, זאת כאשר חיילים ואנשי כוחות הביטחון שנפגעו במהלך תפקידם, נדרשים להוכיח את הנזק הנגרם להם אל מול מערכת בירוקרטית הרומסת כל מי שאין לו ידע משפטי, וגוררת הליכים על פני תקופות זמן ארוכות.

עורך דין משרד הביטחון אינו יכול לשנות את המערכת, אך הוא יודע כיצד להתמודד מולה ולהעניק לכם את הסיוע המשפטי שישמור על זכויותיכם ועל כבודכם.

עורך דין נכי צהל

עורך דין נכי צהל

ההחלטה האם לפנות אל עורך דין נכי צהל, ומתי לפנות היא שלכם. ההמלצה שלנו היא לעשות זאת כבר מהרגע הראשון בו התרחשה הפגיעה.

לצערי ישנם מקרים רבים בהם נפגעים ובני משפחותיהם פונים אליי בשלבים מאוחרים, כאשר הם כבר הרגישו על בשרם את כובד ההתנהלות מול אגף השיקום. אני כמובן מייד נכנס לתמונה, בוחן את נסיבות המקרה ועושה הכל על מנת לנהל את התביעה בצורה הטובה ביותר.

אך בו זמנית אני גם מגלה טעויות שנעשו, ודברים שהיה רצוי לעשות אחרת כבר מהרגע הראשון. ואילו נעשו, היה ניתן לנהל את התביעה בצורה קלה יותר, ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

לכן ההמלצה שלי היא לפנות אל עורך דין משרד הביטחון כבר ברגע בו התרחשה הפגיעה. אם זו פגיעה שהתרחשה בצבא, באחריותם של המפקדים להוציא דוח פציעה. דוח זה מתעד את הפציעה, אוסף עדויות ומתאר את כל התגלגלות העניינים. דוח זה חשוב מאוד, ויש לו השפעה על הוכחת הקשר הסיבתי בין הפגיעה לבין השירות הצבאי.

מי שאין לו ידע משפטי עשוי להסיק כי הקשר ברור מאליו, אך נפתחת כאן דלת להטלת ספקות העשויים להקשות בניהול התביעה. מוטב לפנות אל עורך הדין מייד עם התרחשות הפציעה, עורך הדין ינחה אתכם כיצד לפעול.

תביעה נגד משרד הביטחון

תפקידו של עורך דין משרד הביטחון הוא ללוות אתכם בכל השלבים הקשורים לתביעה, מתחילתה ועד סופה. ויתכן כי בחלוף השנים, תזדקקו שוב לשירותיו בעקבות החמרת מצב או נכות מוסבת. אנו נעניק לכם את כל הסיוע בהגשת התביעה, דרך קבלת ההחלטה של קצין התגמולים ועד ההופעה בפני הוועדה הרפואית וקביעת אחוזי הנכות.

משרדינו מלווה אתכם בהגשת תביעה נגד משרד הביטחון, וכל ההליכים הקשורים להגשת התביעה. אנו מטפלים בכל הנושאים הרלוונטיים לרבות: הכנת התיק הרפואי, הגשת תביעה להכרה בנכות, תביעה בגין החמרת מצב, תביעת נכות מוסבת, ערעור על החלטת קצין התגמולים, ערעור על החלטת ועדה רפואית, הכרה במחלת שירות, פציעות במהלך החופשה, פגיעות פוסט טראומה בצבא ועוד.

עורך דין משרד הביטחון

עורך דין משרד הביטחון

אנו מרבים לדבר על חיילי צה"ל, ואכן הם חשופים לפגיעות רבות המובילות לתביעות כנגד משרד הביטחון. אך חוק הנכים תגמולים ושיקום מעניק גם הגנה לכל משרתי מערכת הביטחון.

אל תוך הרשימה של אנשי כוחות הביטחון, היכולים לתבוע את משרד הביטחון, נכנסים כל חיילי צה"ל בסדיר ואנשי הקבע, שוטרים, סוהרים, אנשי השב"כ, המשמר האזרחי, המוסד, משמר הכנסת ואנשי צד"ל.

כמובן שלצורך הגשת התביעה עליהם לעמוד בכל התנאים המוגדרים בחוק, ובעיקר הדרישה שזו תהיה פגימה שאירעה עקב השירות ובמהלך השירות.
כל מקרה הוא שונה וייחודי, ולכן תמיד חשוב להתייעץ עם עו"ד משרד הביטחון על מנת לבחון את הנסיבות ולקבל ייעוץ. חשוב להיות מודעים לכל הזכויות שלכם, ולדרוש את הפיצוי המגיע לכם.

משרד עורכי דין אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בייצוג חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. אנו יודעים כיצד להתנהל מול הצבא ומערכת הביטחון בצורה היעילה ביותר.

אנו מעניקים לכם ליווי אישי בכל ההליכים של הגשת תביעה נגד משרד הביטחון. לרגע אחד לא תהיו לבד, גם ברגעים הקשים. אנו נוודא שיש בידנו את כל המסמכים הרפואיים וכל המסמכים הצבאיים, נדאג שתגיעו מוכנים לוועדה הרפואית ונסיר כל מכשול שיתעורר בדרך.

המטרה שלנו היא להקל עליכם. אין ביכולתנו לשנות את מצבכם הרפואי או הנפשי, אך ביכולתנו להבטיח כי תקבלו את מלוא הפיצויים וההטבות המגיעות למי שנתן למען המדינה ושילם מחיר אישי כבד. שום סכום פיצוי לא יתקן את הנזק, אך בעזרת הפיצויים תוכלו לממן טיפולים רפואיים וכל עזרה שתצטרכו במהלך חייכם.

עד היום יש לנו הצלחות רבות בתחום, אנו נלחמים עבור כל חייל, איש קבע וכל משרתי כוחות הביטחון השונים. אנו עושים זאת במסירות גדולה – נלחם עבורכם בכלים משפטיים, כפי שאתם לחמתם למעננו בשירותכם הביטחוני.

עורך דין נכי צהל אילן בנימיני תמיד עומד לשירותכם.

עו“ד נכי צהל בצפון

עורך דין נכי צהל בצפון

עורך דין נכי צהל בצפון מעניק סיוע לחיילי צה“ל בסדיר, אנשי הקבע ואנשי המילואים התובעים את משרד הביטחון. אם נדייק, למרות כי אנו אומרים עו“ד

קרא עוד »
נכי צהל מלחמת חרבות ברזל

נכי צה“ל חרבות ברזל

בחודשים האחרונים אחת הסוגיות המרכזיות של משרדינו הייתה ייצוג נכי צה“ל חרבות ברזל. המלחמה שנפתחה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית מלווה אותנו גם בימים אלו, ועבור

קרא עוד »

צור קשר

לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי

חשוב לדעת, כי התכנים באתר אינם מהווים בשום פנים ואופן תחליף לייעוץ מקצועי על ידי עורך דין.
פתיחה
1
שלום וברכה
שלום וברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button דילוג לתוכן